لینک کوتاه مطلب :
https://vmojahed.ir/?p=3845
mahdi.haghverdi.03 80x80 - توهین به ساحت پیامبر اعظم (ص)در بازی رایانه ای
نبود سواد رسانه در حوزه بازی تهدیداتش را در کشور افزایش داده است
2 مهر 1396
cyberspace.1 80x80 - توهین به ساحت پیامبر اعظم (ص)در بازی رایانه ای
تست
2 مهر 1396

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

افزایش گرایش به اسلام و مخالفت آخرین دین الهی با اهداف سلطه جویانه دولت های استعماری باعث شده تا تهاجم همه جانبه ای علیه دنیای اسلام  شکل گیرد. جنگ نوینی که فقط به ابزار نظامی صرف دیگر اکتفا نمی کند و از تمام ابزار های فرهنگی ، سیاسی و… بهره می گیرد. ناتوی فرهنگی از جمله جنگ های روانی نوین غرب علیه دنیای اسلام است.

در چند سال اخیر شاهد تشدید استفاده ابزاری از رسانه بوده ایم. از اجرای سخنرانی ها توهین آمیز گرفته تا کاریکاتور های توهین آمیز دانمارکی و یا ساخت فیلم های موهنی چون “فتنه ” ساخته “خیرت ویلدرس”  و یا فیلم تسلیم از تئو ون گوگ  و…
توهین به اسلام یکی از محورهایی است که در ساخت بسیاری از بازی ها مشاهده می شود .

از تروریست خواندن مسلمانان و یا کشورها مسلمان ، شنیده شدن صدای  صلوات و قرآن در مکان استقرار تروریستها ، نقش بستن نام پیامبر(ص) یا امامان (ع) در مقرآنها، شیطانی خواندن عملیات استشهادی و یا سبک معماری مکان های استقرار تروریستها ، که نشان دهنده مسلمان بودن آنها ست مانند نقش بستن نقوش اسلامی بر در و دیوار  ، و …

اما جدید ترین بازی ویدیویی  (هنوز به بازار ارائه نشده) ، توهین به ساحت پیامبر اسلام (ص) را نشانه رفته است.

سازنده کافر این بازی در مصاحبه ای اعلام کرده که هدف آن جلوگیری از اشاعه مسیحیت و اسلام به وسیله کشتن افراد مقدس است.

بر اساس اخبار یک شبکه تلویزیونی ، این دانشجو خواستار گمنام ماندن خود شده است. وی اظهار داشته است احساس می کند در جهان پر از پیام مذهبی ، پیام کفر آمیز هم باید فرصت بیان داشته باشد ! .

کافران هیچ زمانی تا این حد ،فرصت صحبت کردن نداشته اند و جهان می تواند بدون ادیان مکان بهتری باشد.

در این بازی کاربر اقدام به کشتن حضرت ابراهیم (ع) و  نویسندگان کتاب مقدس می نماید ودر قطعه ای  از آن مرد آسیب دیده ای نمایان می شود که چهره اش مشخص نیست ، اما با اندکی تامل کاربر او را می شناسد. او پیامبر اسلام است و این بازی شیطانی با مرگ ایشان پایان می یابد و کاربر پیروز می شود.

با توجه به اینکه این بازی هنوز به بازار ارائه نشده، ضروری است همه موحدان عالم به خصوص مسلمانان با اعتراض به ساخت آن از توزیع این بازی کفر آمیز و موهن جلوگیری کنند، چرا که در صورت تعلل در برابر این توهینها ، آنها در آینده به صورت موهن تری علیه مقدسات مسلمانان و موحدان اقدام خواهند کرد.

نویسنده :مهندس مهدی حق وردی طاقانکی
دو ماهنامه نگاه (ویژه عملیات روانی و مقابله با تهدیدات نرم) / سال اول – شماره 3 – اردیبهشت و خرداد 1387- ص 70

http://mhta.persianblog.ir/post/248/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *