لینک کوتاه مطلب :
https://vmojahed.ir/?p=4381
mouood.neshast.188.2 80x80 - افتتاح آزمایشی وب سایت مجاهد مجازی
برگزاری نشست جدیدترین رویکردهای آخرالزمانی بازی های رایانه ای
28 دی 1396
tehran.mouood.961028 80x80 - افتتاح آزمایشی وب سایت مجاهد مجازی
گزارشی از نشست پساآخرالزّمان و آرمگدون در بازی‌های رایانه‌ای
28 دی 1396
نمایش همه
virtual jihad . virtual mojahed 822x480 - افتتاح آزمایشی وب سایت مجاهد مجازی

جهاد مجازی

افتتاح آزمایشی وب سایت مجاهد مجازی

وب سایت مجاهد مجازی، با رویکرد مطالعات فضای مجازی و خاصا مطالعات در حوزه بازی های دیجیتال فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز نمود.

همزمان با یکصد و هجدهمین نشست از سلسله‌نشست‌های «فرهنگ مهدوی» با موضوع «جدیدترین رویکردهای آخرالزمانی بازی‌های رایانه‌ای» و با سخنرانی مهندس مهدی حق‌وردی طاقانکی، از کارشناسان حوزه بازی‌های رایانه‌ای، وب سایت مجاهد مجازی به صورت آزمایشی آغاز به کار نمود.

با توجه به گذشت بیش از 14 سال از انتشار مطالب مربوط به حوزه فضای مجازی و بازی های دیجیتال در وبلاگ مجاهد مجازی، به منظور دسترسی راحت تر و سریعتر برای مخاطبان و علاقه مندان وب سایت مجاهد مجازی توسط گروه مجاهد مجازی آغاز به فعالیت می نماید.

وب سایت مجاهد مجازی می کوشد در حوزه  سواد فضای مجازی و خاصا بازی های رایانه ای و ویدیویی با انتشار مطالب ویژه عموم و مربیان فضای مجازی گامی در جهت ارتقا سواد فضای مجازی به عنوان یکی مطالبات مقام معظم رهبری فعالیت نماید. و با تکیه ویژه در حوزه رسانه بازی های دیجیتالی به نقد و بررسی این حوزه به صورت جدی فعالیت نماید.

با توجه به حجم بالای اطلاعات گروه مجاهد مجازی (تولید و بازنشر )  مطالب منتشر شده در وبلاگ مجاهد مجازی نیز به مرور در وب سایت بارگذاری می شود.

لازم به ذکر است دوستانی که در حوزه بازی های دیجیتالی فعالیت دارند و علاقه مند هستند در این حوزه با وب سایت مجاهد مجازی فعالیت نمایند می توانند از طریق لینک زیر ثبت نام کنند.

www.vmojahed.ir/cooperation/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *