لینک کوتاه مطلب :
https://vmojahed.ir/?p=5915
ebook Parents Guide to Digital Tattoos 80x80 - معرفی سایت توییچ.تی‌وی
دانلود رایگان | کتاب الکترونیکی خال کوبی دیجیتال ویژه والدین
29 دی 1397
youth guardian foundation killer robots aotw.1 80x80 - معرفی سایت توییچ.تی‌وی
خشونت و بازی رایانه ای
29 دی 1397
نمایش همه
twitch.tv  822x480 - معرفی سایت توییچ.تی‌وی

معرفی سایت توییچ.تی‌وی

توییچ.تی‌وی سایتی است ویژه استریم یا پخش زنده بازی های رایانه ای و ویدیویی است. گیمرها با استفاده از اینترنت و این سایت   انجام بازی را  به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند.

این سایت جز سایت های برتر و پر بیننده در آمریکا می باشد.

استریمر می تواند قالب پخش زنده بازی را انتخاب و یا به دلخواه خود طراحی کند. برای مثال می تواند وبکم و چت زنده را فعال و یا غیر فعال کند، تصویر و یا لوگویی را هر جای تصویر به نمایش بگذارد، موسیقی و یا صوت خاصی را  در نظر بگیرد و نیز قاب پخش زنده را ویرایش کند.

یکی از امکانات سایت توییچ.تی‌وی حمایت مالی (Donation ) است. با استفاده از روش حمایت مالی بازدید کنندگان می توانند از گیمر مورد علاقه شان حمایت مالی کنند. با هر حمایت مالی، پیغامی رو صفحه استریم ظاهر و مبلغ حمایت و نام حامی نمایش داده می شود. جالب است بدانید ظاهرا امروزه بسیاری از استریمر ها با درآمد های حمایتی هوادارانشان زندگی می کنند و شغل اصلیشان استریم کردن است.!!!

در تویچ امکانی برای استریمر ها وجود دارد که بتوانند از طریق بازاریابی درآمد کسب کنند، همچنین تویچ، سایر امکانات هر شبکه اجتماعی را مانند تغییر عکس پروفایل، قابلیت دنبال کردن، چت خصوصی، قرار دادن بیوگرافی و…ارایه می کند

استریم: Stream

Website twitch.tv

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *