لینک کوتاه مطلب :
https://vmojahed.ir/?p=3697
Stronghold Crusader  80x80 - بازی شهادت
سربازان مسیح : مهدویت، غرب و بازی رایانه ای
17 اسفند 1383
virtual jihad . virtual mojahed 80x80 - بازی شهادت
جهاد وبلاگ نویسی
17 اسفند 1383
نمایش همه
Special forces . hezbollah  822x480 - بازی شهادت

بازی شهادت

بازی شهادت

«این بازی هیچ شانسی برای صلح باقی نمی گذارد. »

این جمله را ((ران پراسر)) سخنگوی وزارت امور خارجه اسرائیل در باره تبلیغ فرهنگی حزب الله لبنان در ساخت بازی رایانه ای عنوان کرد.

سالهاست که استراتژیستهای فرهنگی صهیونیستی و آمریکایی با ساخت بازیهای رایانه ای هدف دار و مبتذل کودکان جهان اسلام را سرگرم می کنند.

حزب الله لبنان(Hizbullah Lebanon) به عنوان اولین پاسخ در سطح کل جهان اسلام اقدام به ساخت بازی رایانه ای تحت عنوان Special Force نمود .

طراحان بازی های رایانه ای در لبنان با شبیه سازی جنگ های و مقاومت های حزب الله لبنان در جنوب لبنان این بازی را ساخته اند.

این بازی را می توان در پاسخ به ساخت بازی رایانه ای دلتا فورس که در آن نیروهای حزب الله لبنان به عنوان تروریست و دشمن نمایش داده می شوند قلمداد کرد.

در این بازی شما در نقش یک چریک حزب الله لبنان با در اختیار داشتن سلاحهای ابتدایی مانند چاقو، نارنجک، کلت و کلاشینفک به جنگ باصهیونیستها ، تانک ها و هلیکوپتر های آپاچی اسرائیلی می روید.

در این بازی شما برای تمرین تیر اندازی به تصاویر شارون شلیک می کنید.

در طی بازی هدف شما باید نابود کردن دشمنانتان یعنی صهیونیستها باشد در این راه چنانچه تمامی مراحل را با موفقیت کامل بگذرانید نهایتا مدال افتخار از سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دریافت می کنید و چنانچه در طی مراحل توسط دشمنان دنیای اسلام کشته شوید باز هم شکست نخورده اید چرا که شما به مقام والای شهادت نائل شده اید و به جای اینکه روی صفحه مونیتور عبارت game over ظاهر شود عبارت شهید ظاهر می شود.

یکی از امکاناتی که حزب الله لبنان برای جهانی شدن این بازی به آن افزوده است قابلیت زبانی آن است به این معنی که این بازی علاوه به زبان عربی قابلیت تبدیل به زبان انگلیسی ،فرانسوی و فارسی را دارا می باشد.

ساخت این بازی مورد توجه بسیاری از رسانه های جهانی قرار گرفت و از سویی خشم دولت اسراییل را بر انگیخت به طوری که کشورهایی که مجوز ورود و پخش این محصولات فرهنگی را به کشورشان می‌دهند را تهدید به قطع رابطه کرده است!!

به نظر می رسد که زمان آن رسیده که ایران که خود را ام القرای جهان اسلام می نامد اقدام به تولیداتی در این زمینه برای آگاه سازی افکار عمومی جهان و انسجام در دنیای اسلام نماید.

حق وردی طاقانکی، مهدی،  مقاله بازی شهادت *هفته نامه صبح صادق، دوشنبه،17/12/83  ، شماره 193
(زیر نظر شوراى نویسندگان اداره سیاسى ستاد نمایندگى ولى فقیه در سپاه )

منبع : وبلاگ مجاهد مجازی /

http://mhta.persianblog.ir/post/41/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *