ماهنامه مطالعات بازی: دریچه – شماره دوم: یادگیری و بازی‌های دیجیتال

لینک کوتاه مطلب :
https://vmojahed.ir/?p=4940
book.ircg .Iran’s Game Industry Essential Facts and Key Players Published.2016 2017 80x80 - ماهنامه مطالعات بازی: دریچه - شماره دوم: یادگیری و بازی‌های دیجیتال
کتاب : صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران: نکات و بازیگران کلیدی
28 بهمن 1396
ESRA.3 80x80 - ماهنامه مطالعات بازی: دریچه - شماره دوم: یادگیری و بازی‌های دیجیتال
آشنایی پیکتوگرام (علائم هشدار) اسرا
28 بهمن 1396
نمایش همه
GameStudies.mag  822x480 - ماهنامه مطالعات بازی: دریچه - شماره دوم: یادگیری و بازی‌های دیجیتال

ماهنامه مطالعات بازی| دریچه - شماره اول| خشونت و بازی‌های دیجیتال

شماره دوم از ماهنامه مطالعات بازی یادگیری را به عنوان محوریت اصلی خود معرفی می‌کند و به عنوان حوزه مطالعاتی و جریانی بسیار قوی و روزآمد مورد تحلیل قرار می‌گیرد که طی آن مراکز علمی و دانشگاهی برای استفاده از اثرگذاری قدرتمند و مثبت بازی‌های دیجیتال بر بازیکنان به منظور ارتقای سطح یادگیری بهره می‌برند.

این ماهنامه در شماره دوم، یادگیری مبتنی بر بازی‌های دیجیتال یا آنچه که امروز DGBL شناخته می‌شود را به عنوان جریان قدرتمند تکنولوژی آموزشی معرفی می‌کند و در حقیقت مهر تاییدی بر اثرگذاری مثبت بازی‌های دیجیتال می‌زند.

فهرست مطالب این شماره، از سرگرمی تا یادگیری، معرفی مقالات پر استناد، معرفی کتاب‌های برجسته، معرفی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های مهم، اطلاع نگاشت، معرفی پژوهشگران برتر، معرفی مجلات، علمی، معرفی کنفرانس‌های بین المللی می باشد.

 

این نشریه برای دانشجویان و محققین حوزه مطالعات بازی های رایانه ای می تواند بسیار راهگشا باشد.

این نشریه را از طریق لینک زیر دربخش فروشگاه وب سایت مجاهد مجازی می توانید به رایگان دانلود نمایید.

https://vmojahed.ir/?p=4902

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *