
کتاب : صنعت بازیهای رایانهای ایران: نکات و بازیگران کلیدی
بهمن 27, 1396
آشنایی پیکتوگرام (علائم هشدار) اسرا
بهمن 29, 1396شماره دوم از ماهنامه مطالعات بازی یادگیری را به عنوان محوریت اصلی خود معرفی میکند و به عنوان حوزه مطالعاتی و جریانی بسیار قوی و روزآمد مورد تحلیل قرار میگیرد که طی آن مراکز علمی و دانشگاهی برای استفاده از اثرگذاری قدرتمند و مثبت بازیهای دیجیتال بر بازیکنان به منظور ارتقای سطح یادگیری بهره میبرند.
این ماهنامه در شماره دوم، یادگیری مبتنی بر بازیهای دیجیتال یا آنچه که امروز DGBL شناخته میشود را به عنوان جریان قدرتمند تکنولوژی آموزشی معرفی میکند و در حقیقت مهر تاییدی بر اثرگذاری مثبت بازیهای دیجیتال میزند.
فهرست مطالب این شماره، از سرگرمی تا یادگیری، معرفی مقالات پر استناد، معرفی کتابهای برجسته، معرفی پایاننامهها و رسالههای مهم، اطلاع نگاشت، معرفی پژوهشگران برتر، معرفی مجلات، علمی، معرفی کنفرانسهای بین المللی می باشد.
این نشریه برای دانشجویان و محققین حوزه مطالعات بازی های رایانه ای می تواند بسیار راهگشا باشد.
این نشریه را از طریق لینک زیر دربخش فروشگاه وب سایت مجاهد مجازی می توانید به رایگان دانلود نمایید.