دانلود مجله بازی بان | شماره دوازدهم | پیش درآمدی بر قدرت بازی
فروردین 23, 1399گزارش تخصصی | دسترسی کودکان به اینترنت و چالشهای آن (مطالعه موردی کشور انگلستان)
اردیبهشت 27, 1399سلبریتیهای مجازی
0 تومان
بیش از ۱۳ سال از آمدن تکنولوژیهای وب ۲.۰۰ میگذرد و این تکنولوژیها انقلابی در صنعت شهرت و فرهنگ شهرت ایجاد کردهاند. با این حال، متأسفانه در ایران، دانشگاهها در این زمینه بسیار کم کار بودهاند و تا جایی که به نظر میرسد، تعداد پایاننامههای مربوط به سلبریتیها تا کنون کمتر از ده پایاننامه است.
سیاستهای ما درباره سلبریتیها تا این نقطه چندان مطلوب نبوده و چشم انداز روشنی هم دیده نمیشود. متن حاضر تلاش میکند تا با پرداختن به یکی از پدیدههای اجتماعی و فرهنگیِ نوظهور در عصر فضای مجازی یعنی «سلبریتیهای مجازی»، به فهم و درک ابعاد و وجوه مختلف آن برای جامعه علمی و سیاستی کشور کمک کند.
سلبریتیهای مجازی، سلبریتیزهشدن، شهرت آنلاین، شهرت پلتفورمی، مصرفگرایی
توضیحات
فارسی
فرمت : pdf
گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی
نظرات 0
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.