لینک کوتاه مطلب :
https://vmojahed.ir/?p=3977
Knight 80x80 - روزنوشت: موسسه موعود
شوالیه های رایانه ای ناتوی فرهنگی
24 آبان 1386
endtime.videogame.2cd.822 80x80 - روزنوشت: موسسه موعود
بيست و چهارمين نشست موعود با موضوع «آخرالزمان در بازی‌های رايانه‌ای» برگزار می‌شود
24 آبان 1386
نمایش همه
virtual jihad . virtual mojahed 822x480 - روزنوشت: موسسه موعود

جهاد مجازی

دو سه روزی که در دبیر خانه ستاد جشنواره ره آورد سرزمین نور مستقر شدم. پیگیری اموری (بخش وبلاگ نویسی جشنواره….)

قبل از ماه مبارک رمضان بود که که تلفنی با دوستان موسسه موعود تماس گرفتم و در رابطه با جمع آوری مطالب مربوط به مهدویت و بازی های رایانه ای رایزنی کردم و قرار شد در اولین فرصت آماده شود و بالاخره فرصتی شد تا دیروز به همراه اخوی آقای میثم حق وردی خدمت آقای شفیعی سروستانی مسئول موسسه موعود برسیم وحدودا از ساعت ۱۳ الی ۱۵ در خدمت ایشان بودیم.

با موسسه بیشتر آشنا شدیم و آخرین کارهای موسسه را دیدیم که هالیود و فرجام جهان بود که این کتاب قرار است به همراه سی دی آن که شامل پخش فیلم های ذکر شده در کتاب به همراه توضیحات نویسنده کتاب است.

… فرصتی شد که فیلم های مرتبط با بازی ها را که مدتی است اقدام به جمع کردن آن نموده ام را نیز به ایشان نشان دهم … قرار شد که بررسی شود اگر امکان فراهم شد در نشست ۲۴ سلسله نشست های مهدوی که توسط موسسه در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می شود نیز ارائه شود.

راستی سه شنبه نیز فرصتی پیش آمد تا با آقای مرادی از فصلنامه عملیات روانی گفتگویی داشته باشیم. راستی آخرین مطلبم تحت عنوان عملیات روانی و بازی های رایانه ای در شماره ۱۶ این فصلنامه چاپ شده که بعدا این مطلب را نیز روی وبلاگ خواهم گذاشت…

توصیحات : متن زیر بعد از یک دهه به روزنوشت فوق اضافه شده است

روزنوشت فوق در سال 1386 در وبلاگ مجاهد مجازی منتشر شده که مجددا اینجا بازنشر می کنم البته با یک حاشیه . این دو بزگوار در تشویق بنده در پیگیری موضوع بازی های رایانه ای موثر بودند. استاد شفیعی با فراهم کردن برگزاری نشست آخرالزمان و بازی های رایانه ای زمینه ای را فراهم نمودند که موضوع نقد و بررسی بازی های رایانه ای که در آن زمان موضوع جدی نبود با برگزاری این نشست مورد توجه قرار گیرد و آقای دکتر مرادی با فراهم نمودن چاپ مقاله بازی های رایانه ای ابزار قدرت نرم، بنده را در نگارش مقاله در این خصوص ترغیب نمودند. شاید این دو بزگوار را از آن تاریخ تا کنون که بیش از یک دهه می گذرد به جز چند مورد کوتاه ندیده ام ولی الان متوجه می شوم که گاه حضور یک راهنما ولو در زمان اندک و کوتاه در مسیر زندگی فرد چگونه می تواند موثر باشد.

و به لطف این دو بزگوار و دوستان دیگری که انشالله فرصت شود از آنها یادی کنم اکنون بعد از یک دهه همچنان در حال فعالیت در این حوزه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *