ایسنا:کارشناس بازی های رایانه ای: شبانه روزی 40 میلیون ساعت وقت صرف بازی رایانه ای می شود

لینک کوتاه مطلب :
https://vmojahed.ir/?p=5203
kerman910411 80x80 - ایسنا:کارشناس بازی های رایانه ای: شبانه روزی 40 میلیون ساعت وقت صرف بازی رایانه ای می شود
کرمان : سلسله مباحث تمهیدات ظهور با موضوع بازی‌های رایانه‌ای در آخرالزمان
12 تیر 1391
kerman910411 80x80 - ایسنا:کارشناس بازی های رایانه ای: شبانه روزی 40 میلیون ساعت وقت صرف بازی رایانه ای می شود
کارشناس بازی‌های رایانه‌ای: بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر اهداف غربی است
12 تیر 1391
نمایش همه
kerman910411 822x480 - ایسنا:کارشناس بازی های رایانه ای: شبانه روزی 40 میلیون ساعت وقت صرف بازی رایانه ای می شود

کرمان : سلسله مباحث تمهیدات ظهور با موضوع بازی‌های رایانه‌ای در آخرالزمان

کارشناس بازی های رایانه ای گفت: کاربران بازی های رایانه ای در ایران در هر 24 ساعت 40 میلیون ساعت وقت صرف بازی می کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، “مهدی حق وردی” در نوزدهمین همایش انتظار فرهنگیان کرمان از سلسله مباحث تمهیدات ظهور با موضوع آسیب شناسی بازی های رایانه ای در آخرالزمان اظهار کرد: یکی از محورهایی که در همه رسانه های غربی از جمله فیلم، بازی ها، سریال و … به شدت مورد توجه قرار گرفته، آخرالزمان است.

وی افزود: رویکرد اصلی در این رسانه ها این است که در فیلم و بازی ها با مجموعه خطراتی مواجه می شویم که می خواهد نسل بشریت را به خطر بیندازد و اینجاست که شما در نقش کاربر بازی و … وظیفه دارید در نقش منجی آخرالزمانی نسل بشر را نجات دهید.

حق وردی تصریح کرد: موضوع آخرالزمان در تمام ادیان الهی و غیرالهی مورد توجه است و وجه اشتراک همه آن ها این است که در آخرالزمان همه مسائل به هم می ریزد و کسی با قابلیت های ویژه از جمله قدرت، عشق و یا ثروت می آید و می تواند نسل بشر را نجات دهد.

کارشناس بازی های رایانه ای بیان کرد: یکی از بحث هایی که در کشور ما به آن توجه نشده و جامعه ما از آن ضربه می بیند، بازی های رایانه ایست.

حق وردی افزود: بنیاد ملی بازی های رایانه ای اعلام کرده که حدود 20 میلیون نفر گیمر در کشور وجود دارد که این افراد در هر 24 ساعت 40 میلیون ساعت وقت صرف بازی می کنند که این عدد برای تاثیرگذاری در جامعه کافی است.

وی گفت: این حجم بازی ها و رسانه های مورد استفاده که اکثر آن ها وارداتی می باشد، مبتنی بر اهداف کشورهای تولیدکننده غربی است.

وی تصریح کرد: انواع آخرالزمان هایی که در بازی ها با آن مواجه هستیم، علمی تخیلی، طبیعی، تکنولوژیکی و دینی می باشند که هر کدام از این انواع به روش های مختلف بشریت را به مخاطره انداخته و کاربر بازی باید در نقش منجی عمل کند.

حق وردی بیان کرد: رویکرد اولیه غرب نسبت به منجی آخرالزمان، زیر سئوال بردن و نفی آن بود، اما بعد به جای نفی، تلاش کرد که این منجی را تحریف کرده و سعی می کند از یک سو منجی آخرالزمان اسلامی را تخطئه کرده و با خشونت جلوه دهد و از سوی دیگر منجی بشر را غربی و با توانایی های اکتسابی معرفی کند.

وی افزود: غرب تولیدات خود در بازی های رایانه ای را در محورهای مبارزه با فاشیسم، کمونیسم و بعد از آن اسلام قرار داده و بازی ها در دوره هایی در مقابله با این گروه ها قرار گرفت.

حق وردی گفت: در زمان کنونی محورهای بازی های آخرالزمانی اسلام هراسی و شیعه هراسی می باشد و بعد از فتنه سال 88 در کشور، ایران محور شرارت عنوان شده است.

کارشناس بازی های رایانه ای تصریح کرد: در بازی های ضد اسلامی از نمادها و اسامی اسلامی و ایرانی استفاده می شود و تولیدکنندگان بازی ها با استفاده از پیام غیرمستقیم در قالب رسانه ها و بازی پیام خود را القا می کنند.

حق وردی با بیان اینکه کار فرهنگی باید به صورت غیرمستقیم باشد، خاطرنشان کرد: ما به دنبال کار فرهنگی مستقیم هستیم و برای همین فعالیت های ما زیاد موفق نبوده است.

 

لینک خبر در خبرگزاری ایسنا:

http://kerman.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=17174

تصویر خبر :

isna.910412 147x300 - ایسنا:کارشناس بازی های رایانه ای: شبانه روزی 40 میلیون ساعت وقت صرف بازی رایانه ای می شود

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *