لینک کوتاه مطلب :
https://vmojahed.ir/?p=3866
iqna 80x80 - کتاب : ۱۵۰ هشتگ
آموزش فقیر، کاربران بازی‌خورده/ بازی اسباب‌بازی نیست
28 مهر 1396
mahdi.haghverdi.03 80x80 - کتاب : ۱۵۰ هشتگ
طنین یاس: ” نهنگ آبی” بازی نیست یک” چالش مبتنی بر شبکه اجتماعی” است
28 مهر 1396
نمایش همه
150 822x480 - کتاب : ۱۵۰ هشتگ

کتاب : ۱۵۰ هشتگ

کتاب ۱۵۰ هشتگ توسط دکتر سید بشیر حسینی، عضو هیأت علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما و با همکاری حسین حق‌پناه به رشته تحریر درآمده است.

نویسنده در این کتاب، به عمد، از فضای علمی و تخصصی رسانه و ارتباطات خارج شده است و متناسب با نیاز عامه مردم، به عنوان مخاطب اصلی «نهضت سواد رسانه‌ای»، محتوای خود را با بیانی ساده و روان، اما در قالبی جذاب و متفاوت ارائه کرده است.

در بخش ابتدایی کتاب، مقدماتی در مورد سواد رسانه‌ای و لزوم پرداختن به «نهضت سواد رسانه‌ای» به عنوان نیاز امروز کشور مطرح شده و در ادامه، در قالب ۱۵ فصل، نکاتی راهبردی برای استفاده صحیح و بهینه از رسانه‌های مختلف ارائه شده است. به همین منظور این کتاب «۱۵۰ هشتگ» نامیده شد؛ ۱۵ فصل و در هر فصل ۱۰ نکته راهبردی که در مجموع می‌شود ۱۵۰ نکته راهبردی برای استفاده از رسانه‌ها.

فصول اصلی کتاب عبارت‌اند از: کلیات رسانه‌ها، کتاب، نشریات، رادیو و موسیقی، عکس، تلویزیون و ماهواره، فیلم و سینما، رایانه، بازی‌های ویدئویی، اینترنت، رسانه‌های اجتماعی، تلفن همراه، سبک زندگی، تبلیغات و اخلاق رسانه‌ای. در توضیحی که بر روی جلد کتاب آمده است می‌خوانیم: «برای آن‌هایی که ارزش استفاده هوشمند و مهارت مدیریت رسانه‌ها را می‌دانند.»

این کتاب به سفارش مؤسسه مسیر، به صورت تمام رنگی، در ۲۰۰ صفحه با قطع رقعی و با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان منتشر شده است. برای تهیه این کتاب کافی است عبارت «150 هشتگ» را به شماره 500050002 پیامک کرده و یا با شماره تلفن 09371120035 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *