ماهنامه مطالعات بازی| دریچه – شماره هفتم: کسب‌و‌کار و بازی‌های دیجیتال

لینک کوتاه مطلب :
https://vmojahed.ir/?p=4960
GameStudies.mag  80x80 - ماهنامه مطالعات بازی| دریچه - شماره هفتم: کسب‌و‌کار و بازی‌های دیجیتال
ماهنامه مطالعات بازی: دریچه – شماره ششم: هویت و بازی‌های دیجیتال
16 اسفند 1396
961217.sh  80x80 - ماهنامه مطالعات بازی| دریچه - شماره هفتم: کسب‌و‌کار و بازی‌های دیجیتال
شهرکرد : نخستین دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی ویژه طلاب و همسران طلاب
16 اسفند 1396
نمایش همه
GameStudies.mag  822x480 - ماهنامه مطالعات بازی| دریچه - شماره هفتم: کسب‌و‌کار و بازی‌های دیجیتال

ماهنامه مطالعات بازی| دریچه - شماره اول| خشونت و بازی‌های دیجیتال

ماهنامه مطالعات بازی: دریچه – شماره هفتم: کسب‌و‌کار و بازی‌های دیجیتال

در شماره هفتم ماهنامه مطالعات بازی، به بررسی مطالعات صورت گرفته در حوزه کسب‌وکار پرداخته شده.است.

اصطلاحات جایگذاری برند، جایگذاری محصول و بازی‌های تبلیغاتی در مطالعات حوزه بسیار تکرارپذیر هستند. اما در حالی که در پژوهش‌های خارجی، بررسی‌های زیادی در زمینه نحوه اثرگذاری تبلیغات به کمک بازی صورت گرفته است، در داخل کشور این مطالعات بسیار انگشت­‌شمار هستند و بیشتر به بررسی مساله کارآفرینی در زمینه بازی پرداخته‌­اند که البته شروع خوبی محسوب می­‌شود.

با این حال برای بررسی مشکلات و موانع موجود برای تبدیل این فرصت بالقوه به عمل، با یکی از اساتید فرهیخته حوزه تبلیغات، دکتر محمود محمدیان که در این زمینه جزو مهمترین خبرگان محسوب می­‌شوند یک مصاحبه اختصاصی صورت گرفته تا در حد امکان خلاهای موجود شناسایی شده و مسیر برای پژوهشگران ایرانی کسب و کار روشن گردد.

فهرست مطالب این شماره مروری بر پژوهش‌های برتر، معرفی مقالات پر استناد، معرفی کتاب‌های برتر، معرفی رساله و پایان‌نامه، اطلاع‌نگاشت، معرفی پژوهشگران برتر، مصاحبه اختصاصی با دکتر محمود محمدیان، معرفی، مجلات علمی برتر، معرفی کنفرانس‌های علمی برتر می باشد.

 

لینک دانلود رایگان نشریه از فروشگاه وب سایت مجاهد مجازی

https://vmojahed.ir/?p=4924

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *