اصطلاحات جایگذاری برند، جایگذاری محصول و بازیهای تبلیغاتی در مطالعات حوزه بسیار تکرارپذیر هستند. اما در حالی که در پژوهشهای خارجی، بررسیهای زیادی در زمینه نحوه اثرگذاری تبلیغات به کمک بازی صورت گرفته است، در داخل کشور این مطالعات بسیار انگشتشمار هستند و بیشتر به بررسی مساله کارآفرینی در زمینه بازی پرداختهاند که البته شروع خوبی محسوب میشود.
با این حال برای بررسی مشکلات و موانع موجود برای تبدیل این فرصت بالقوه به عمل، با یکی از اساتید فرهیخته حوزه تبلیغات، دکتر محمود محمدیان که در این زمینه جزو مهمترین خبرگان محسوب میشوند یک مصاحبه اختصاصی صورت گرفته تا در حد امکان خلاهای موجود شناسایی شده و مسیر برای پژوهشگران ایرانی کسب و کار روشن گردد.
فهرست مطالب این شماره مروری بر پژوهشهای برتر، معرفی مقالات پر استناد، معرفی کتابهای برتر، معرفی رساله و پایاننامه، اطلاعنگاشت، معرفی پژوهشگران برتر، مصاحبه اختصاصی با دکتر محمود محمدیان، معرفی، مجلات علمی برتر، معرفی کنفرانسهای علمی برتر می باشد.