مقاله : بررسی سلطة هژمونی فرهنگی در بازی های رایانه ای با تکیه بر بازی سیمز

لینک کوتاه مطلب :
https://vmojahed.ir/?p=5373
protection of consumers in particular minors in respect of the use of video games 80x80 - مقاله : بررسی سلطة هژمونی فرهنگی در بازی های رایانه ای با تکیه بر بازی سیمز
سند اتحادیه اروپا در حفاظت از مصرف کنندگان، به ویژه کودکان، در رابطه با استفاده از بازی های ویدئویی
8 اردیبهشت 1397
screenplay 80x80 - مقاله : بررسی سلطة هژمونی فرهنگی در بازی های رایانه ای با تکیه بر بازی سیمز
اصطلاحات : اسکرین پلی
8 اردیبهشت 1397
نمایش همه
ar1 822x480 - مقاله : بررسی سلطة هژمونی فرهنگی در بازی های رایانه ای با تکیه بر بازی سیمز

مقاله : بررسی سلطة هژمونی فرهنگی در بازی های رایانه ای با تکیه بر بازی سیمز

مقاله : بررسی سلطة (هژمونی) فرهنگی در بازی های رایانه ای (با تکیه بر بازی سیمز)

محمدرضا رسولی ، زهرا رستگار

چکیده: امروزه بازی های رایانه ای به عنوان رسانه ای نوظهور با بهره مندی از ژانرهای گوناگون و ارائه محتواهای متنوع بر طرز زندگی و فرهنگی افراد تأثیر بسزایی دارند. در این پژوهش محقق به توصیف و تحلیل نشانه شناختی سبک زندگی در یکی از بازی های رایانه ای به نام سمیز پرداخته و با استفاده از روش نشانه شناختی به توصیف و بررسی انواع نشانه ها و دلالت های ضمنی، جانشینی و همنشینی در بازی سمیز پرداخته است.

فایل تمام متن: (نوع: PDF حجم: 278KB)
منابع (نشریه): رسانه سال 26 بهار 1394 شماره 1 (پیاپی 98)

منبع :  پرتال جامع علوم انسانی

مقاله . بررسی سلطة هژمونی فرهنگی در بازی های رایانه ای با تکیه بر بازی سیمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *