17 خرداد 1399
Corona.Family.Cyberspace - گزارش‌ تخصصی |  وضعیت کرونایی و نقش خانواده در مدیریت فضای مجازی

گزارش‌ تخصصی | وضعیت کرونایی و نقش خانواده در مدیریت فضای مجازی

مدیریت فضای مجازی همواره یکی از دغدغه‌های مسئولان و خانواده‌ها بوده است؛ چرا که اگر فنآور ی‌های ارتباطاتی به درستی شناخته و مدیریت نشوند پیامدهای منفی […]
10 خرداد 1399
Big data and the future of the humanities social sciences - گزارش تخصصی |  کلان داده و آینده علوم انسانی-‌‌اجتماعی

گزارش تخصصی | کلان داده و آینده علوم انسانی-‌‌اجتماعی

داده‌ها همه جا حضور دارند. ظهور ابزارهای دیجیتال و استفاده از آن‌ها در فعالیت‌های یومیه موجب شده است تا اغلب این فعالیت‌ها ردپاهای دیجیتال از خود […]
27 اردیبهشت 1399
Childrens access to the Internet and its challenges A case study in the United Kingdom - گزارش تخصصی | دسترسی کودکان به اینترنت و چالش‌های آن (مطالعه موردی کشور انگلستان)

گزارش تخصصی | دسترسی کودکان به اینترنت و چالش‌های آن (مطالعه موردی کشور انگلستان)

با توجه به شرایط خاص جسمانی و روانی کودکان، آن‌ها جز کاربران آسیب‌پذیر فضای مجازی به شمار می روند. مستند بر پیمان‌نامه حقوق کودک، جامعه جهانی […]
23 اردیبهشت 1399
live.insta .dt  - لایو اینستاگرام | سواد رسانه ای | خالکوبی دیجیتال

لایو اینستاگرام | سواد رسانه ای | خالکوبی دیجیتال

عنوان : خالکوبی دیجیتال موضوع : سواد رسانه ای مدرس : مهدی حق وردی طاقانکی شرکت کنندگان : عمومی | اعضای و مخاطبین پیج اینستاگرام کانون […]
13 اردیبهشت 1399
Virtual celebrities.s - معرفی کتاب | سلبریتی های مجازی

معرفی کتاب | سلبریتی های مجازی

بیش از ۱۳ سال از آمدن تکنولوژی‌های وب ۲.۰۰ می‌گذرد و این تکنولوژی‌ها انقلابی در صنعت شهرت و فرهنگ شهرت ایجاد کرده‌اند. با این حال، متأسفانه […]
23 فروردین 1399
bazibaan - دانلود رایگان مجله بازیبان شماره دوازدهم| پیش درآمدی بر قدرت بازی

دانلود رایگان مجله بازیبان شماره دوازدهم| پیش درآمدی بر قدرت بازی

بازی‌های دیجیتال با تمام شئون خود و همه تأثیرات مثبت و منفی، در زندگی امروز ما بیش از پیش وارد شده‌اند. فقدان مکتوباتی که مطالبی را […]
3 اسفند 1398
Why Gamers Keep Gaming - مدل «انگیزش بازیکن» یا چه عواملی یک بازی را جذاب می‌کند؟

مدل «انگیزش بازیکن» یا چه عواملی یک بازی را جذاب می‌کند؟

چه عواملی بازیکن را علاقه‌مند به بازی می‌کند؟ احتمالاً پدران و مادران نسل بازیکنان بازی‌های دیجیتال، اولین کسانی بودند که این سؤال را مطرح کرده‌اند. البته […]
29 بهمن 1398
bazibaan - دانلود رایگان مجله بازیبان شماره یازدهم | پرونده ویژه نوجوانان و گیم های رایانه ای

دانلود رایگان مجله بازیبان شماره یازدهم | پرونده ویژه نوجوانان و گیم های رایانه ای

بازی‌های دیجیتال با تمام شئون خود و همه تأثیرات مثبت و منفی، در زندگی امروز ما بیش از پیش وارد شده‌اند. فقدان مکتوباتی که مطالبی را […]
26 بهمن 1398
fahme.bazi .s1 - مجله فهم بازی | نسخه صفر | ارتقا فهم عمومی از بازی های ویدیویی

مجله فهم بازی | نسخه صفر | ارتقا فهم عمومی از بازی های ویدیویی

فهم بازی، نشریه ای که با شعار ارتقا فهم عمومی از بازی های ویدیویی منتشر شده است. هر چند که این شماره صفر نشریه و مربوط […]