مقاله بنیانهای نظری بازیهای رایانهای با گذر از نظریههای مرسوم ارتباطات، بهدنبال ترسیم چارچوبی برای تحلیل بنیانهای نظری است که بازیهای رایانهای، مبتنی بر آنها عمل […]
کتاب “احکام بازیهای رایانهای” به همت آقای محمود صادقی، از سوی پژوهشکدهٔ امر به معروف دربارهٔ بازیهای رایانهای نوشته شده که در بردارندهٔ مسائل و احکام […]
«اسرا» با پیکتوگرام کاملتر شد/ راهنمایی دقیقتر برای انتخاب بازی پیکتوگرامهای ESRA نشانهای تازهای هستند که الصاق آنها بر محصولات عرضه شده در بازار بازیهای رایانهای […]
«آسي بوراک۱» سردمدار و رئيس جنبش و انجمن «گيم فور چنج۲» (بازي براي تغيير) است؛ انجمني که ماموريتش، تسريع تاثيرات اجتماعي به وسيله بازيهاي رايانهاي است. […]
«کلش آو کلنز: منفورِ محبوب» عنوان گزارشی از مجموعه «پدیده سال» دایرِک است که برای اولین بار از واقعیتهای آماری درباره یکی از پرطرفدارترین بازیهای این […]